Neem je eigen stoeltje mee en geniet gratis van een concert in de buitenlucht. Het kan komende week twee keer in Eindhoven tijdens zogenaamde klapstoelenconcerten. De eerste is op dinsdag 30 juni om 19.30 uur. Het Stratums Muziekkorps, onder leiding van Jaap van Wershoven, treedt dan op bij het veld aan de Pasteurlaan, hoek Roostenlaan. Op zondag 5 juli om 14.00 uur zet het Koninklijk Woensels Muziekcorps de tuin van De Mortel aan het Savoiepad 14 op z’n kop met een vrolijk concert. Bij slecht weer wijken ze uit naar de sporthal bij De Mortel. Beide gezelschappen brengen een gevarieerd repertoire ten gehore.